субота, 7. јануар 2017.

x Najlepši poklon ženi za rođendan. Stihovi za zaljubljene žene, Poetzija za zaljubljene devojke. Koju knjigu da kupim na poklon? Šta čitaju učenici? Šta da čitam na odmoru. Šta da čitam na bazenu? Knjiga koja se mora pročitati. Kahlil Gibran Duhovne izreke. Kahlil Gibran citati. Knjiga koju čitaju muslimanke. Knjiga koja se njaviše čita. Knjiga na koju se pale ženežene. Halil Džubran Citati, Halil Džubran mudroti, Halil Džubra duhovne izreke. Knjiga za čitanje na moru? Šta vole da čitaju muslimanke? Šta da čitam na godišnjem odmoru? Knjiga za čitanje na plaži. Šta da čitam na plaži? Koju knjigu da ponesem na godišnji odmor? Šta treba da čitaju uzorite muslimanske žene? Koju knjigu da poklonim prijateljici? Šta da čitam? Šta čitaju muslimanke? Knjiga koja golica maštu. Šta pokloniti voljenoj osobi? Šta čitaju lezbejke. Knjiga za lezbejke. Najlepši poklon devojci. Najlepše sentimentalne priče. Najlepše romantične priče. Šta da radi usamljena žena? NAJLEPŠA ljubavna poezija. Šta vole romantične žene? Šta kupiti devojci za prvi susret. Šta čitaju romantične žene. Šta čitaju muslimanske žene? Najlepši poklon za damu. Najlepši poklon voljenoj ženi. Ljubav na letovanju. Nezaboravni ljubavni stihovin. Najčitanije knjige 2018. Šta se čita na letovanju? Kako se zaljubiti u muškarca? Kahlil Gibran filozofske misli, Halil Džubran mudre Misli, stihovi Halila Džubrana, Knjiga Kahlila Džubrana, Knjige Halila Džubrana. Duhovne izreke Kahlil Gibran. Halil Džubran Citati, Halil Džubran Duhovne izreke. Knjiga koja se čita na zimovanju. Koju knjigu da ponesem na more. Knjiga o kojoj se priča. Knjiga za devojčice. Knjiga za tinejdžerke. Šta radi usamljena žena? Koju knjigu odneti ženi na poklon? Knjiga za poklon. Knjiga koja se poklanja devojci. Najbolje knjige za čitanje. Knjiga bestseler u Srbiji 2018. Knjiga koja se najviše čita u Srbiji.




Podigni glavu da ti oči vidim ljubavi! Otvori usne da ti glas čujem. Hoces li čuti lepršanje krila u noćnome miru? Hoćeš li čuti kako se moje disanje talasa oko tvoga lica i vrata? Hoćes li osluškivati moje uzdahe što mi se otimaju, dok mi ruke klize po tvom telu? Hoćeš li videti moju himeru kako te pohodi s noćnim himerama, spava pored tebe i šapuće ti tople reči ljubavi? Što ću za te predstavljati pošto si ti meni svetlost za oči, pesma za uši i krila mojoj duši.
*   *   *
Moj je pogled uvek uperen visoko da bih gledao
Samo u svetlost,
Nikada ne pogledam dole da promotrim
Svoju senku.
I to mudrost je koju čovek mora steći.
*   *   *
Katkada pogledaš kroz  prozor i među prolaznicima ugledaš monahinju kako ide na jednu stranu i prostitutku koja ide na drugu stranu te odmah pomisliš: „Koliko li je dostojanstvena jedna, a koliko li je ružna druga.“Ali, kada bi zatvorio oči i za trenutak osluhnuo, čuo bi šaputanje u vazduhu: „Jedna se za me moli, a druga mi bol želi; u duši svake od njih je senka Duha.“

*   *   *
Ne možeš da budeš mlad i da istovremeno mladost poznaješ.
Jer mladost je isuviše obuzeta življenjem da bi imala znanja, a znanje obuzeto traganjem za sobom da bi živelo.
*   *   *
Možda ćeš zaboraviti onoga  koji  se  smejao  sa  tobom,  ali  nećeš  onoga  koji  je plakao sa tobom.
*   *   *
Kada dosegneš do svog vrhunca, želećeš samo radi želje, bićeš gladan samo zbog gladi, žedan zbog  još veće žeđi.
*   *   *
Budi zahvalan jer nisi prisiljen da živiš od  očevog  ugleda, ili  stričevog  novca.
Ali više od toga budi zahvalan da niko ne mora da živi od tvog ugleda, ili bogatstva.
*   *   *

Što ti je veća radost ili žalost, to ti je manji svet u očima.


1 коментар:

  1. Ljudi su uvijek dobivali dobre komentare o dr. Agabazaru AGBAZARA TEMPLE i nikada nisam znao kako je to istina sve dok nisam imala problema s mojim ljubavnikom i kontaktirala sam s dr. Agabazom, a onda sam shvatio pravi efekt njegovih moći. U početku kad mi je dr. Agbazar rekla da mi je jednom bacio čaroliju da se moj ljubavnik vratio meni u roku od 48 sati i da moram samo vjerovati i učiniti ono što me traži, ali danas sam tako sretan zbog njegove pomoći prema mojem odnosu jer je sve radio kako je rekao. Dakle, ljudi samo kontaktiraju DR.AGBAZARA TEMPLE danas VIA: ( agbazara@gmail.com ) ILI nazovite +234 810 410 2662, i riješite probleme u vašem odnosu.

    ОдговориИзбриши